Titulat en dansa clàssica a l’Institut del Teatre de Barcelona (1991-1997). Cursa HBO al Koninklijk Conservatorun de La Haia (1998). Després de ballar amb diverses companyies de dansa contemporània catalanes (Avelina Argüelles; Danat Dansa, Trànsit, etc.) al 1999 s’integra de forma estable a la Cia. Mar Gómez. Des d’aleshores i fins l’actualitat ha participat com a ballarí i director coreogràfic en quasi tots els espectacles de la companyia, realitzant centenars d’actuacions en territori nacional i internacional. Actualment és codirector tant de la Cia de Dansa Mar Gómez com de l’Espai de creació «Sala Melmac» a Barcelona.
Entre les òperes en què ha treballat com a ballari, coreògraf, assistent de coreografia i/o assistent de direcció cal destacar-ne “The Fairy Queen” (Lindsay Kemp, Salamanca 2002); “Midsummer night’s dream” (Lindsay Kemp, Pisa, 2003); “La Traviata” (Lindsay Kemp, Pisa/Chieti 2003/2004); “Madama Butterfly” (Lindsay Kemp, Peralada 2006); “Les Contes d’Hoffmnann (Lindsay Kemp, Palacio de Festivales de Santander 2007); El Ganxo (Cia Mar Gómez, Gran Teatre del Liceu 2006);”Benvenuto Cellini” (Terry Gilliam, Opera di Roma 2016); “Aida” (Gran Teatre del Liceu 2019); “Pikovaia Dama” (Gilbert Deflo, Gran Teatre del Liceu 2021); “La Flauta Magica” (David Mc Vickar, Gran Teatre del Liceu 2022); “The Fairy Queen” (Joan Anton Rechi, Peralada 2022).
Premi Lladró al ballarí més destacat del Festival Dansa València 2001; Premi de la Generalitat Valenciana 2002 a la millor direcció coreogràfica amb l’espectacle “Hay un pícaro en el corral” de la Cia Mar Gómez i guanyador del Premio Nacional de novela corta Valentín García Yebra amb la novel·la “Remedios de noche” editada per Ediciones Nostrum (2008).