El polifacètic baríton barceloní va estudiar composició, piano, violí i fagot al Conservatori del Liceu, però va ser el cant el que el va fer triomfar sota la tutela de Mercè Puntí. Es perfeccionà amb Carlos Chausson, Marco Evangelisti, Didier Laclau-Barrère i Arnaud Décarsin, i rebé els consells de Christa Ludwig, Dalton Baldwin, Lorraine Nubar, Elisabeth Söderström, Thomas Quasthoff.
Guanyador del tercer premi del Concurs Internacional de Cant Francesc Viñas, Premi Mozart, Premi Plácido Domingo i Preisträger de la Sommerakademie del Mozarteum, avui és una de les veus masculines amb més projecció internacional, amb un repertori operístic on destaquen sobretot els títols de Rossini (La cenerentola, El barber de Sevilla, L’occasione fa i lladro, Il vieaggio a Reims…) i Mozart (Les noces de Figaro al Gran Teatre del Liceu i el Théatre des Champs Elysées, Così fan tutte també a Barcelona, París i València, i La Flauta Màgica a Xile, Oviedo i Barcelona).
També ha interpretat rols de Massenet (Manon, Werther), Puccini (La Bohème), Falla i Britten, a Brussel·les, Parma, Berlín, el Théâtre du Châtelet, a més dels teatres esmentats. En la seva carrera destaquen també el rol de Dalí en l’estrena de Jo, Dalí, de Xavier Benguerel, les estrenes de Mariana en sombras i WOW! d’Alberto G. Demestres, El mercader de somnis de Salvador Brotons i la seva activitat com a liederista (al costat de llegendes com Dalton Baldwin o Helmut Deustch). També és important la seva participació constant en l’àmbit del concert, amb les Passions i Misses luteranes de Bach, El Messies de Händel, Die erste Walpurgisnacht de Mendelssohn, els Rèquiems de Mozart, Fauré i Brahms o La Creació de Haydn.