Es formà al Conservatori del Liceu, amb Renata Tarragó i Ludovica Mosca, i, posteriorment i gràcies a una beca, a la New School for Social Research de Nueva York, on va rebre classes de Jim Hall, John Abercrombie, Reggie Workman, Jaky Byard i Vic Juris, entre d’altres. També va rebre els consells de Sean Leavitt, Frank Gambale i John Scofield.
Ha desenvolupat un impressionant currículum de col·laboracions tocant al costat de músics com Carles Benavent, Joan Albert Amargós i Jorge Pardo en formacions de renom com Música Urbana i Secta Sónica a finals dels setanta, Jordi i Mario Rossy, Perico Sambeat, Albert Bover i els enregistraments premiats dels seus propis projectes, com Azúcar Imaginario (amb Larry Coryell, Tomatito i Biréli Lagrène), Ángel, Palabra de Guitarra I i II, Bocanegra i Agüita que corre, Quartet (amb Carles Benavent), N.S.F. (amb Chano Domínguez), Agua Madre (amb Luis Salinas i Chano Domínguez i Carles Benavent), Cantares de Vela (amb Santiago Auserón) o la seva col·laboració amb The Rolling Stones Project (amb Charlie Watts i Ana Moura), entre d’altres.
L’any 1989 rebé el premi al Mejor guitarrista de Jazz del Estado, i, durant tres anys, el Primer Premi de la Asociación de Músicos de Jazz al Millor Guitarrista de Jazz (AMJM).
Després de passar uns anys com a músic d’estudi tot col·laborant en centenars de gravacions d’artistes com Marina Rosell, Dyango o Gato Pérez, va realitzar gires i actuacions amb Joan Manuel Serrat, Santiago Auserón, Miguel Bosé, Chet Baker, Mark Johnson, Michel Legrand, Chano Domínguez i El Ballet Nacional Espanyol, entre molts d’altres.
També ha realitzat música per a teatre i cinema (Balseros ) i dansa (El Café de Chinitas amb el Ballet Nacional i Chano Domínguez, o El Tango de Don Juan).