És doctora en Didàctica de l’expressió musical (UAB). Obtingué el títol de màster en Pedagogia musical per a escoles de música (UAB-Conservatori municipal de música de Barcelona), i és també, llicenciada en Història (UB).
Es va formar dins el sistema d’educació musical Willems amb Ma. Àngels Nadal, i posteriorment, s’acredità amb el Diploma Pedagògic d’Educació musical Willems, on rebé la formació i influència dels professors Jacques Chapuis i Béatrice Westphal, amb qui va desenvolupar l’interès per les bases teòriques i metodològiques per a una educació infantil musical global.
Ha participat en diversos cursos i masterclasses d’especialització en llenguatge musical, moviment, improvisació i noves metodologies amb professors com Neus Fernández, Violeta Hemsy de Gainza, Wolfgang Hartmann, Judith Thompson-Barthwell i Arlette Biget.
En l’àmbit de la recerca, obtingué el Diploma d’estudis avançats (DEA) del programa Món contemporani (Departament d’Història Contemporània-UB), amb una recerca sobre anàlisi del discurs polític i opinió pública, i finalitzà la seva tesi doctoral amb la direcció de Laia Viladot, sobre estratègies d’aprenentatge en un context de creació musical col·lectiva.
Ha contribuït en la redacció i elaboració de diversos materials didàctics de llenguatge musical, percussió i piano de nivell bàsic, i participa habitualment en la formació continuada del professorat.
Actualment és professora de llenguatge musical, conjunt instrumental, piano i cant coral, i coordina diversos projectes educatius i de recerca dins el Conservatori Liceu, amb un especial interès de treball i recerca sobre els projectes de transformació social mitjançant l’educació musical.