Lunes, 09 Julio 2018 07:25

El Trio Blanchard, format per alumnes del Conservatori del Liceu, oferirà un concert dins el Festival Fringe de Torroella

Un any més, alumnes del Centre Superior del Conservatori Liceu estaran entre els protagonistes del Festival Fringe – Talent Emergent, que es realitzarà entre els propers 26 i 29 de juliol a Torroella de Montgrí.

Enguany, el 28 de juliol a les 20.30h, al Palau Soterra de la Fundació Vila Casas, podrem escoltar el Trio Blanchard, format per Xabier Gullón (clarinet), Paula Sánchez (violoncel) i Alba Llorach (piano). Tots tres han estat becats durant els seus estudis al centre per la Fundació de Música Ferrer-Salat.

En aquesta ocasió interpretaran dues grans obres del repertori clàssic i una de molt influenciada pel jazz: el Trio núm. 4 en si bemoll major, op. 11 de L. Van Beethoven, el Trio per a clarinet, violoncel i piano en la menor, op. 114 de J. Brahms, i una selecció de la Worlds Beyond Suite de D. Schnyder.

Es tracta d'un reconeixement més a l'ascendent trajectòria d'aquesta formació sorgida de les aules del centre sota el mestratge del professor Isaac Rodríguez. Recentment, el Trio Blanchard ha estat guardonat en certàmens com el Concurs de Música de Cambra Higini Anglès i ha participat en el darrer concert de la temporada Liceu Jove al Conservatori Liceu estrenant una obra del compositor anglès Geoffrey King, una activitat emmarcada en la col·laboració del Conservatori Liceu i la Royal Academy of Music de Londres.

El Festival Fringe es celebra cada any sota el paraigua i segell del Festival de Torroella de Montgrí (iniciat el 1981 i avui, després de 779 concerts, convertit en una de les grans cites de l'estiu musical català). Es realitza amb el suport de la Fundació Banc Sabadell (també mecenes del Conservatori Liceu) i té la voluntat de ser un altaveu i plataforma d'impuls per als joves músics i creadors actuals.

Aquest any, Joventuts Musicals de Catalunya seleccionarà una de les propostes del Fringe per a ser inclosa en el circuit de concerts de la Xarxa de Músiques a Catalunya de la temporada 2019-2020.

Podeu consultar aquí la programació del Festival Fringe:
Festival Fringe: Talent Emergent

avis legal    mapa web