Martes, 12 Junio 2018 11:09

El Conservatori del Liceu celebra el seu Acte de Graduació 2018

El passat divendres 8 de juny es va celebrar a l'Auditori del Conservatori l'Acte de Graduació 2018 del Centre Superior del Conservatori Liceu, en el qual els alumnes d'Estudis Superiors, Màsters i Postgraus que enguany finalitzen els seus estudis al centre van rebre els seus diplomes en una vetllada molt emotiva. També vam escoltar les actuacions musicals dels guanyadors dels recents Premis Extraordinaris.

L'acte va comptar amb la presència de la Directora General del Conservatori Liceu, Sra. Maria Serrat, el President de la Fundació Conservatori del Liceu Sr. Sergi Ferrer-Salat i patrons i mecenes del Conservatori del Liceu, així com l'equip acadèmic del centre.

Posteriorment a les paraules de benvinguda, vam escoltar les actuacions musicals de la soprano Serena Sáenz, Premi Extraordinari d'Interpretació, el duet format pels pianistes Júlia Fortuny i Bernat Sánchez, Premi Extraordinari de Música de Cambra, el grup de Joan Codina, Premi Extraordinari de Jazz i Música Moderna.

Van rebre el seu diploma els alumnes de la Promoció 2014-2018 i els alumnes de la Quarta Promoció de Màsters 2017-2018.

La vetllada va acabar amb una Fi de Festa al Cafè del Conservatori plena de ritme amb diversos grups de jazz integrats per alumnes del centre.

avis legal    mapa web