Viernes, 01 Junio 2018 12:33

Alumnes de Música Moderna i Jazz del Conservatori del Liceu van actuar a la quarta edició de La Plaça Dibuixa

Alumnes de Música Moderna i Jazz del Conservatori del Liceu van actuar el passat 26 de maig a la quarta edició de La Plaça Dibuixa a la Plaça Reial de Barcelona.

M. Antònia Gili (trompeta), Marc Oltra (trompeta), Pablo Martín (trombó), Sergi Tous (trombó), Andreu Domènech (saxòfon) i Pedro Fullana (caixa), tots d'Estudis Superiors, van amenitzar la jornada durant el matí amb una marching band que va posar música a tots els racons d'aquest espai tan emblemàtic de Barcelona mentre, un any més, aquesta plaça era "envaïda" pels participants armats amb llapis i paper.

Els concursants van plasmar la seva visió artística d'aquell entorn i van poder visitar alguns espais que normalment no són accessibles, com el terrat de The Foundery o la seu de la Fundació Setba. Així mateix, una carpa destinada als infants va permetre als més menuts elaborar també les seves creacions.

Durant l'actuació, un dels sketchers participants, Daniel Castro, va elaborar la il·lustració dels músics que acompanya aquestes línies.

La Plaça Dibuixa està organitzada per la Fundació Setba amb la col·laboració de l'Associació de Veïns i Comerciants de la Plaça Reial, Royal Talens, Barna Art, l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Banc Sabadell. Les obres premiades seran exposades durant el mes de juny a la Biblioteca Gòtic Andreu-Nin.

La Fundació Setba és una entitat privada sense ànim de lucre que es constituí el 2009 i té el seu origen en els projectes culturals duts a terme a Setba Zona d'Art, un espai polivalent destinat a la difusió de l'art i la cultura a Catalunya. Treballen amb la cultura com a vehicle d'integració social i promouen activitats per recuperar la memòria històrica de la Plaça Reial, com són La Plaça Dibuixa o la creació d'un arxiu.

Més informació:
Fundació Setba