Jueves, 08 Marzo 2018 10:19

L’alumne del Conservatori del Liceu Miquel Muñiz ha guanyat el primer premi en l’especialitat de corda fregada al 18è Concurs de Joves Intèrprets 'Ciutat de Xàtiva'

L'alumne del Conservatori del Liceu Miquel Muñiz ha guanyat el primer premi en l'especialitat de corda fregada al 18è Concurs de Joves Intèrprets 'Ciutat de Xàtiva', celebrat aquest darrer cap de setmana.

Muñiz, que realitza Estudis Superiors al nostre centre amb una beca de la Fundació de Música Ferrer-Salat, s'ha imposat en la Modalitat C als més de 30 participants del concurs provinents de tota Espanya, i que han estat alabats pel seu alt nivell musical en l'edició d'enguany. D'aquests, es van seleccionar 13 finalistes després d'una primera fase eliminatòria (on van interpretar una obra proposada per les bases del concurs), que es van enfrontar a una segona fase final amb una obra de la seva elecció.

Els guanyadors d'aquesta i la resta de modalitats (vent fusta, vent metall i piano), participaran al Concert de Clausura que es celebrarà el proper dissabte 21 d'abril al Gran Teatre de Xàtiva, on es farà el lliurament dels premis.

Aquest certamen de llarga trajectòria al nostre país està obert a joves espanyols o amb residència legal a Espanya fins a 26 anys i presenta tres modalitats. En la present edició, el jurat de l'especialitat de corda estava format per José Miguel Fayos Jordán (president), Jose Enrique Bouché Babiloni (violoncel), Enrique Palomares Chofre (violí) i Pilar Marín Peyrolón (viola).

Aquí podeu veure el ressò que n'ha fet la premsa local:
Cuquerella, Toni. Celebrada la modalitat de corda fregada del 18é Concurs de Jóvens Intèrprets 'Ciutat de Xàtiva'. Comarcalcv, 05/03/2018 [Consulta: 08/03/2018]

avis legal    mapa web