Miércoles, 31 Enero 2018 16:32

Els alumnes del Conservatori del Liceu Laura Brasó i Gabriel Eugenio Mata actuen al cicle Sant Antoni Clàssics, Lírica! del Centre Cívic Cotxeres Borrell

Demà 1 de febrer, a les 20h de vespre, els alumnes del Conservatori del Liceu Laura Brasó (soprano) i Gabriel Eugenio Mata (piano), oferiran un recital a l'Espai Escènic Tísner del Centre Cívic Cotxeres Borrell de Barcelona.

Laura Brasó cursa estudis superiors al nostre centre i ha rebut diversos premis, com els d'Amics de l'Òpera de Sabadell o la beca de la Fundació Jaume Aragall. Debutà el 2015 amb Carmen al Teatre Auditori de Sant Cugat. Per altra banda, Gabriel Eugenio Mata és alumne de Màster i ha realitzat concerts per tot Espanya.

El concert, d'entrada gratuïta, s'emmarca dins el cicle Sant Antoni Clàssics, Lírica! i presentarà un programa amb obres de Puccini, Donizetti, Bellini, Mozart i Barbieri.

Es tracta d'una nova col·laboració entre el Conservatori i aquest centre, que en les programacions de les seves darreres temporades ha incorporat de manera estable la participació dels nostres estudiants, com per exemple en el cicle Rutes Musicals de l'any passat.

El Centre Cívic Cotxeres Borrell presenta una activa programació centrada en les arts escèniques, tallers culturals i activitats lúdiques, que es van iniciar ara fa vint anys a l'edifici situat a l'emplaçament d'unes antigues cotxeres de tramvies fundades el 1891.

Més informació: