Lunes, 18 Diciembre 2017 10:04

Xavier Ricarte, alumne de piano del Conservatori del Liceu, guanya els VI Premis per a Joves Pianistes de l’Associació Pianissimo de Torredembarra

L'alumne del Conservatori del Liceu Xavier Ricarte, que realitza els estudis al nostre centre becat per la Fundació de Música Ferrer-Salat, ha guanyat el Primer Premi dels VI Premis per a Joves Pianistes organitzats per l'Associació Pianissimo de Torredembarra en col·laboració amb la Regidoria de Cultura de l'ajuntament d'aquesta localitat.

El guardó fou en la categoria més alta, la D (per a joves intèrprets entre 17 i 23 anys), i, a més de la dotació econòmica, donarà a Ricarte l'oportunitat de participar en tres concerts dins la programació de la temporada 2017-2018 d'aquesta entitat.

El concert i lliurament de premis es va realitzar el passat 3 de desembre a l'Espai Cultural Sala del Mar de Torredembarra, inaugurat aquest mateix any.

L'Associació Pianissimo nasqué el 2010 gràcies a la unió de diversos pianistes professionals, professors, repertoristes i persones relacionades amb la música clàssica i amb la figura de Diana Baker al capdavant, i que cerca crear xarxes de treball per als músics a través de festivals, recitals i concursos per promocionar joves talents.

Notícies aparegudes als mitjans de comunicació relacionades amb el premi:
L'Associació Pianissimo lliura els VI Premis per a joves pianistes. Tarragona21, 05/12/2017 [Consulta: 18/12/2017]
Torredembarra premia els futurs pianistes amb més projecció. BaixGaiàDiari.cat, 05/12/2017 [Consulta: 18/12/2017]

avis legal    mapa web