Martes, 13 Junio 2017 13:49

L’alumna del Conservatori del Liceu Maria Gibert ofereix un recital d’arpa al Palau Güell de Barcelona amb motiu del Dia Mundial del Modernisme

El passat dissabte 10 de juny, l'alumna del Centre Superior del Conservatori de Liceu Maria Gibert va oferir una actuació musical al Saló Central del Palau Güell de Barcelona amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Modernisme.

La jove arpista va oferir a les 11h i a les 11.30h del matí un recital en el qual va interpretar la Suite per a arpa, op. 83 de Benjamin Britten, l'Impromptu, op. 86 i Un châtelaine en sa tour, de Gabriel Fauré i, finalment, Moldau de Bedřich Smetana.

El marc d'aquest moment musical va ser el revolucionari edifici de Gaudí que encarregà l'empresari i mecenes Eusebi Güell com a residència familiar, i significà no només una celebració d'aquest dia dedicat a l'estil del genial arquitecte, sinó també un retorn a l'esperit pel qual va ser concebut el seu Saló Central: una sala de concerts (a més, amb una acústica excel·lent) on, per les fotografies de l'època, sabem que, a més dels recitals de piano i orgue, la família Güell també hi organitzava concerts d'arpa.