Martes, 13 Junio 2017 13:41

L’alumne del Conservatori del Liceu Ángel Baile guanya la I Beca de Cant Pilar Lorengar de Saragossa

L'alumne del Centre Superior del Conservatori del Liceu Ángel Baile ha estat guardonat amb la I Beca de Cant Pilar Lorengar, el resultat de la qual es va donar a conèixer a l'Auditorio de Zaragoza, ciutat natal del jove tenor, després que el jurat escoltés les interpretacions dels cinc cantants (una mezzosoprano i quatre tenors) que aspiraven a aquest guardó.

Ángel Baile interpretà la cançó espanyola Del Cabello más sutil, de Fernando Obradors, l'ària 'Una furtiva lagrima' de L'elisir d'amore de Donizetti, el Lied Du bist die Ruh de Schubert i, finalment la canción-guajira La alegria del batallón, de Serrano. Ho féu acompanyat al piano pel professor Eliberto Sánchez.

El Jurat del concurs, que amb aquest premi ha volgut "avalar una veu que té futur", estava integrat per personalitats rellevants del món de la lírica com són les sopranos Pilar Torreblanca i Carmen Bustamante (professora del Conservatori del Liceu), el pianista i repertorista Miguel Ángel Dionis, el Director de la revista Ópera Actual Fernando Sans Riviere i el Director de l'Auditorio de Zaragoza Miguel Ángel Tapia.

Aquí podeu llegir-ne més informació i veure el ressò que ha tingut el concurs als mitjans de comunicació: