Miércoles, 19 Abril 2017 11:16

El Duo Boulez, format per alumnes del Conservatori del Liceu, posarà música a la jornada de portes obertes del Pavelló Mies van der Rohe d’aquest proper Sant Jordi

Aquest diumenge, dia de Sant Jordi, el Duo Boulez, format per les estudiants del Conservatori del Liceu Andrea Talavero (violí) i Paula Sánchez (violoncel), participarà a la jornada de portes obertes del Pavelló Mies van der Rohe de Barcelona, que es convertirà per l'ocasió en un espai de lectura i música.

Aquest duo realitzarà dos passis (12h i 12.45h) en els quals oferirà un programa on faran dialogar la música atemporal de J. S. Bach amb peces de Honegger i Schulhoff, que ens remetran al moment històric de la construcció de l'edifici original.

Aquesta actuació musical es desenvoluparà en paral·lel a l'exposició de llibres distribuïts pels espais del Pavelló per la Fundació Mies van der Rohe, on es podrà consultar també la seva llibreria especialitzada en arquitectura moderna i contemporània, tot oferint en un marc incomparable una experiència musical i literària molt adient per la diada.

El revolucionari edifici (l'actual és una reconstrucció dels anys vuitanta a l'emplaçament de l'original) va ser projectat per Mies van der Rohe per allotjar la recepció oficial de les autoritats alemanyes durant l'Exposició Internacional de Barcelona del 1929, i és considerat una icona internacional de la modernitat arquitectònica a Barcelona.