Jueves, 09 Marzo 2017 15:01

L’Altium Quartet, format per alumnes de Màster del Conservatori del Liceu, guanya el 3r Premi en els II Rookie Chamber Music

L'Altium Quartet, formació integrada per quatre alumnes de Màster del Conservatori del Liceu, ha estat guardonat amb el 3r Premi dels II Rookie Chamber Music. El grup format per Valeria Roa, violí, Francesc Garcia, viola, Noelia Criado, violoncel i Ángel Cámara, piano, ha rebut el guardó per la seva interpretació del quart moviment del Quartet de piano op. 47 de Robert Schumann.

Gràcies a aquest premi, els quatre estudiants del Conservatori del Liceu seran entrevistats per la prestigiosa revista musical Ritmo i per l'emissora especialitzada Radio Clásica, de Radio Nacional de España, que era mitjà de comunicació oficial del concurs. De la mateixa manera, oferiran dos concerts als Paradors de Vielha i Arties.

Es tractava de la segona edició d'aquest concurs nacional de música de cambra on-line organitzat per Rookiebox Music, que ha comptat amb 36 participants finalistes de nivell internacional i quasi 6.000 votants de més de 100 països.