Miércoles, 15 Marzo 2017 16:28

S’obre la convocatòria de les beques AIE per al curs 2017-2018

Els alumnes del Conservatori Superior de Música del Liceu i de l'AULA de Música Moderna i Jazz poden optar un any més a un total de 5 les beques ofertes per la Sociedad de Artistas, Intérpretes o Ejecutantes de Espanya AIE, que n'acaba d'obrir la convocatòria. Les seves més de 130 BecasAIE de Estudios Musicales per al proper curs 2017-2018 estan destinades als alumnes de les institucions musicals de més prestigi del país i l'estranger.

Concretament, els nostres alumnes podran optar a una de les BecasAIE de Alta Especialización, destinada a cursar estudis oficials de Grau Superior al Conservatori del Liceu durant el curs 2017-2018, i amb una dotació de 6000€. A més, quatre BecasAIE de Formación o Ampliación de Estudios Musicales s'oferiran als alumnes de l'AULA, amb una dotació de fins a 850€ cadascuna.

Paral·lelament, la societat AIE també ofereix 6 BecasAIE destinades als alumnes seleccionats per als Cursos Internacionales Manuel de Falla de Granada, organitzats pel Festival Internacional de Música y Danza de Granada, en les modalitats de cambra i piano.

Aquestes beques s'aplicaran al proper curs 2017-2018 excepte en el cas dels cursos d'estiu, que corresponen a l'any 2017. El termini per presentar les sol·licituds és el proper 21 d'abril a les 18h, i la resolució de la convocatòria es comunicarà a partir del 13 de juliol de 2017.

AIE és una societat sense ànim de lucre nascuda el 1989 per defensar els drets dels artistes musicals d'Espanya, Europa, Amèrica del Sud, Estats Units, Àsia i tots els països on es respecta la propietat intel·lectual dels artistes. Cada any, aquesta societat destina un 10% del seu pressupost a activitats de promoció i ajuda als músics, entre les quals la formació hi té un paper fonamental.

Més informació: https://www.aie.es/formacion/becas-aie/