Jueves, 28 Septiembre 2017 11:43

El Conservatori del Liceu firma un conveni de vinculació amb l’escola La Salle Sant Celoni

El dimarts 26 de setembre es va signar el conveni de vinculació entre el Conservatori del Liceu i l'escola La Salle Sant Celoni, en virtut del qual aquest centre s'incorporarà al conjunt de centres de règim general que imparteixen el programa de Primària Musical del Conservatori del Liceu.

La signatura del conveni la van formalitzar el Gmà. Josep Guiteras, Visitador Auxiliar de la Salle Catalunya i la Sra. Maria Serrat, Directora General del Conservatori del Liceu, amb la presència de la Sra. M. Àngels Laparte, Directora de La Salle Sant Celoni i el Sr. Jordi Jover, Director de la Xarxa d'Obres Educatives de La Salle Catalunya.

Amb el doble objectiu d'inculcar l'amor per la música a tots per igual, com el bé comú que és, i de detectar i potenciar el talent d'aquells que vulguin estudiar-la amb motivació i compromís, el Conservatori del Liceu va crear el 2011 del programa de Primària Musical per a escoles de règim general. Actualment aquest programa en expansió s'imparteix en 20 escoles.

La Primària Musical amb el Conservatori del Liceu inclou la programació així com els materials didàctics d'ús exclusiu per a les escoles vinculades, i també la participació dels alumnes en activitats artístiques on ells són els músics protagonistes. Al mateix temps, s'ofereix la possibilitat als alumnes que vulguin aprofundir en l'estudi de la música, de cursar el nostre currículum complet de Nivell Bàsic de les Escoles de Música Liceu. Amb aquest projecte, les escoles poden tenir una escola de música dins de l'escola.

La Salle Sant Celoni és una escola fundada el 1911 per iniciativa d'un grup de personalitats que van demanar als germans de La Salle l'obertura d'un centre que millorés la situació de l'ensenyament en aquesta localitat. Des de la seva fundació per part d'una comunitat d'origen francès fins als nostres dies l'escola ha ampliat i actualitzat la seva oferta educativa sent sempre un actor important de la vida social i cultural de Sant Celoni.

1718-011b