Lunes, 04 Septiembre 2017 08:22

L’alumne del Conservatori del Liceu Fredrik Strand actua en la inauguració de la delegació del Govern de la Generalitat als Països Nòrdics

L'alumne del Conservatori del Liceu Fredrik Strand va oferir una actuació el passat 30 d'agost durant la inauguració de la delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya als Països Nòrdics, amb seu a la ciutat de Copenhaguen.

El jove intèrpret catalano-suec, nascut a Estocolm i actualment resident a Llançà, cursa estudis de Cant Clàssic al nostre centre i en aquesta ocasió va estar acompanyat de l'actriu i escriptora danesa Marie Tourell Soederberg, que oferí una lectura literària.

Aquest recital posava música a un acte que s'havia iniciat a mitja tarda amb una actuació de la colla castellera Xiquets de Copenhaguen i que comptà amb la presència del President de la Generalitat Carles Puigdemont i el Conseller d'Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència, Raül Romeva. Foren acompanyats de la Delegada del Govern als Països Nòrdics, Francesca Guardiola, en una visita a les instal·lacions on realitzaren diversos parlaments, i on també hi intervingué el Director de Trade and Investment a Copenhaguen, Jacob Duus.

L'objectiu d'aquesta delegació és potenciar les relacions bilaterals de Catalunya amb Dinamarca, Finlàndia, Islàndia, Noruega i Suècia, així com afavorir la internacionalització de l'economia catalana, tenir presència als escenaris internacionals i donar servei a la comunitat de catalans residents a aquests països.

Per a més informació sobre l'alumne Fredrik Strand us podeu dirigir a la seva pàgina web: http://www.fredrik.es.