Concert: La Flauta Màgica

Agenda-Cambra-35

LA FLAUTA MÀGICA

La Flauta Màgica arriba al Conservatori del Liceu

El Conservatori del Liceu us presenta La Flauta Màgica de W. A. Mozart amb un repartiment a càrrec de les veus amb més talent del Conservatori del Liceu.

Una producció de gran interès musical que compta amb la Direcció Artística de Francisco Araiza i la Direcció Escènica de Marc Rosich, i amb una preparació vocal de luxe amb professors de prestigi com Joan Martín-Royo, Elena Copons i Roger Padullés. A més, els cantants seran acompanyats per l’Orquestra del Conservatori sota la direcció de Manel Valdivieso.

Els alumnes participants formen part del nou Màster en interpretació d’Òpera que ofereix aquest any el Conservatori del Liceu i que dóna l’oportunitat a joves professionals del cant de créixer i desenvolupar-se com intèrprets en un entorn d’excel·lència artística i altíssima competència musical, a més d’una oportunitat per aquests alumnes de formar-se en el context d’una producció operística professional.

Us convidem a endinsar-vos en les escenes més destacades d’aquesta obra cabdal del repertori operístic a través d’unes interpretacions d’alt nivell al nostre magnífic auditori!

Entrada General: 10€, aprofiteu i reserveu-la abans no s’esgotin!

Programa:

La Flauta Màgica (Die Zauberflöte), de W. A. Mozart (escenes seleccionades)

Alumnes del Màster en Interpretació d’Òpera del Conservatori del Liceu
Direcció musical, Manel Valdivieso
Direcció d’escena, Marc Rosich
Direcció artística, Francisco Araiza

Nota: Els aforaments són limitats. Es reserva el dret de modificar horaris i dates, així com cancel·lar qualsevol activitat per a motius de l'artista o de la pròpia organització.

DESCOMPTES ESPECIALS:

ALUMNES CONSERVATORI SUPERIOR DEL LICEU: Gratuït (accés directe amb el carnet)

Amb el Mecenatge de:

fundacio ferrer-salat