Anna-Puig 1718ANNA PUIG - VIOLA

La violista Anna Puig realitza els seus estudis a Cervera i Barcelona amb el professor Paul Cortese, i posteriorment es trasllada a la Hochschule für Musik Hanns Eisler de Berlin on continua la seva formació amb Walter Küssner primerament i, després, amb Tabea Zimmermann.

Des del 2009 és membre de la Mahler Chamber Orchestra i solista de violes de Camerata Bern, amb la qual manté des de llavors una vibrant activitat orquestral. El 2014 impulsa el reconegut Dalia Quartet, grup on explora la riquesa i intimitat pròpia del món de la música de cambra.

Molt interessada en el món de la pedagogia, realitza diverses masterclass en conservatoris i fundacions del territori espanyol, i és regularment convidada com a professora per joves orquestres, tant del país com a l’estranger. De la mateixa manera, participa activament en associacions i organitzacions que desenvolupen projectes socials amb nens i nenes amb risc d’exclusió social.

Erica-Wise profe1718ERICA WISE - VIOLONCEL

Erica Lauren Wise és membre fundadora del Dalia Quartet, de Funktion i membre del Trio Lorca. Com a solista ha treballat amb els directors Michael Stern i Keith Lockhart, entre altres, actuant a l’Aspen Music Festival i al Jordan Hall de Boston. Apassionada intèrpret de música de cambra, col·labora habitualment amb artistes com Kennedy Moretti, Lluïsa Espigolé, el Cuarteto Quiroga, i amb els membres del Quartet Casals, entre altres. Com a professora, ha impartit diversos cursos a Espanya i als Estats Units.

Ferma valedora de la música composta a la nostra època, ha estrenat obres tant a nivell nacional com internacional, bé com a solista o com a membre de Funktion, de compositors com Yuval Gotlibovich, Joan Magrané, Octavi Rumbau, Tristan Perich, Óscar Escudero, Jakob Kirkegaard o Hanne Darboven.

L’Erica va iniciar els seus estudis musicals a l’edat de cinc anys, i els de violoncel als nou quan vivia a Göttingen, Alemanya. Graduada als conservatoris de Peabody i New England, posteriorment va estudiar violoncel barroc al CNR de Paris becada per la Harriet Hale Woolley Fellowship. Els seus mentors principals han estat Ronald Thomas, Colin Carr, David Simpson, Larry Lesser i Gary Hoffman. També ha rebut una gran influència de les ensenyances de Ferenc Rados.

Joaquin-Arrabal profe1718 JOAQUÍN ARRABAL - CONTRABAIX

Joaquín Arrabal Zamora estudià a la seva ciutat natal, Almendralejo, i posteriorment a la Fundación Barenboim-Said (Sevilla) i al CSM de Màlaga amb en Jorge Muñoz. Va rebre classes de Duncan McTier, Antonio García Araque, M. McDonald, B. Paradzik, C. Harte, F. Helmerson, P. Pühn i G. Pichler, entre d’altres. Alumne excel·lent del seu instrument a l’Escuela Superior de Música Reina Sofía (2010- 2013), formà part de diverses formacions del centre, del Cuarteto Dittersdorf i del Grupo Fundación Mutua Madrileña. El 2015 va ser guardonat amb el Pyntia Ensemble al Concurs Internacional de Música de Cambra de Castella i Lleó i el 2016 va ser guardonat al concurs “El Primer Palau”. Aquest mateix any, va participar al Festival Pau Casals de Prada de Conflent amb Jurek Dybal.

El 2011 ingressà a l’European Union Youth Orchestra, amb la qual féu gires per Europa i els EUA, i a la Gustav Mahler Jugendorchester (2012-2014), sent dirigit per D. Gatti, V. Ashkenazy o H. Blomstedt. També ha treballat amb l’Orquesta Nacional de España, la Bilbao Orkestra Sinfonikoa, l’Orquesta Sinfónica de Extremadura, l’Orquestra de Cadaqués, o l’Orquesta Filarmónica de Xile. La tardor del 2014 accedí a l’Orquesta Sinfónica de Castilla y León i des del curs 2015-16 és ajudant de solista a l’Orquestra Simfònica del Liceu. Cal afegir que durant la seva estada a Santiago de Xile va ser professor a la Universitat Catòlica de Xile i a la Universitat Major de Xile, i va ser el preparador de la secció de contrabaixos durant la temporada 2013-2014 de la Jove Orquestra Nacional d’aquest mateix país. També ha estat convidat com a professor en diverses orquestres joves al país com la Jove Orquestra Simfònica de Barcelona o l’Orquesta Joven de Extremadura.