Dimarts, 06 Març 2018 08:19

El Conservatori del Liceu participa en el "V Congreso de Educación e Investigación Musical" celebrat a Cuenca els dies 2, 3 i 4 de març

Aquesta ha estat la 5a edició d'aquest congrés bianual de pedagogia, i el Conservatori del Liceu ha participat en el V CEIMUS amb dues ponències. Carme Passolas, directora acadèmica del Centre Professional, ha presentat el programa de socialització musical del Conservatori del Liceu en escoles de primària, que actualment s'està implementant en 20 escoles catalanes i en el que participen més de 6.000 alumnes. El nostre professor Carles Marigó ha presentat un estudi de cas: aplicacions pedagògiques de la metodologia IEM en un alumne que ha cursat el Pla d'Estudis de les Escoles Liceu des del 8 als 11 anys amb una adequació curricular del programa de piano per tal de respondre a la seva il·lusió i al seu talent envers la composició.

En el congrés han participat ponents de diverses universitats, conservatoris superiors i professionals i escoles de música, d'arreu d'Espanya. Un elevat nombre de doctors i professors en actiu han presentat gairebé 50 comunicacions, majoritàriament de projectes pedagògics relacionats amb la infància.

avis legal    mapa web