Actuen en aquesta ocasió l'Orquestra Simfònica del Centre Professional, el cor Gospel L'AULA i al Cafè del Conservatori diversos combos de música moderna i jazz.

Dimecres, 27 Juny 2018 08:40

Actuen les corals dels alumnes més joves de l'escola, els conjunts instrumentals i la gran orquestra de corda de nivell bàsic.

Dimecres, 20 Juny 2018 10:42

Manel Palacín, alumne de flauta del Centre Professional del Conservatori del Liceu, ha estat distingit amb un dels Premis ACCat a la millor interpretació d'una obra d'autor català.

Dimecres, 25 abril 2018 07:16

La jove violinista repassa la seva trajectòria i destaca la importància dels seus estudis de violí.

Dilluns, 19 Març 2018 10:23

Sota el lema "Propostes educatives innovadores" ha tingut lloc a Cuenca la cinquena edició d'aquest congrés de pedagogia d'àmbit estatal, organitzat per l'Instituto d'Educación Musical Emilio Molina. Hi ha han participat els professors Carme Passolas i Carles Marigó.

Dimarts, 06 Març 2018 08:19

Diverses alumnes de cant modern de L'AULA de Música Moderna i Jazz del Conservatori del Liceu han actuat el divendres 10 de novembre a l'escenari de la Plaça dels Àngels del Raval.

Dimarts, 14 Novembre 2017 08:28

L'acte a Copenhaguen va comptar amb la presència del President Carles Puigdemont, el Conseller Raül Romeva i la Delegada del Govern Francesca Guardiola.

Dilluns, 04 Setembre 2017 08:22

59 alumnes de Grau Professional han obtingut el Títol Professional de Música, entre ells la primera promoció a Catalunya de l'especialitat de Violí Jazz, en la qual s'han graduat 4 alumnes.

Dimarts, 20 Juny 2017 08:40

A la fase de selecció que es feia en els 22 conservatoris catalans, es van seleccionar 125 alumnes, i d'entre ells 9 estudien al Centre Professional del Conservatori del Liceu.

Dilluns, 08 Maig 2017 11:40

El dilluns 15 de maig a les 18:30 les famílies xineses interessades en conèixer el sistema d'educació musical del nostre país, podran conèixer com són els estudis que nens i joves poden cursar al Conservatori del Liceu. La sessió informativa serà traduïda al xinés i clourà l'activitat una breu actuació d'estudiants xinesos del nostre centre.

Divendres, 05 Maig 2017 11:13
Pàgina 1 de 5