Dimecres, 06 Juny 2018 10:35

Els alumnes del Conservatori del Liceu Bernat Sánchez i Júlia Fortuny són premiats al II Premi de Música Ciutat de Mataró.

Els alumnes del Centre Superior Bernat Sánchez i Júlia Fortuny, integrants del duo de piano a quatre mans i dos pianos Bernat & Júlia, van ser guardonats amb el Segon Premi en la categoria A de Música de Cambra al II Premi de Música Ciutat de Mataró, celebrat el passat dissabte 2 de juny a la capital del Maresme.

Aquest premi es suma als recents guardons obtinguts per aquest duo de joves estudiants de quart curs d’Estudis Superiors al centre, entre els quals destaquen el Primer Premi als XIII Pòdiums de Música de Cambra 2018 de Sant Joan de Vilatorrada i el Segon Premi a la 13a edició del Concurs de Música de Cambra Higini Anglès.

El premi era obert a estudiants de música de totes les nacionalitats entre 8 i 25 anys. Distribuïts en diferents nivells segons l’edat, competien en les categories de Piano i Música de Cambra en les eliminatòries respectives i fases finals. Als premiats en les categories Ai B se’ls proporcionarà sales de concert per posar en pràctica el seu art comunicatiu, a més de classes amb alguns membres del tribunal.

El II Premi de Música Ciutat de Mataró és organitzat per l’Aula de Música Masafrets de Mataró i té com a finalitat proporcionar un espai als estudiants de música per desenvolupar i millorar les seves qualitats artístiques. Vol ser pioner i emmarcar-se dins una etapa més de la formació de tot futur músic, tot ajudant-lo a tenir una vivència enriquidora del fet de fer música i compartir el seu art musical.

Enguany, el jurat de la Categoria Música de Cambra estava format per Jordi Lalanza (president), Xavier Barbeta, (secretari), Mª Teresa Sierra, Néstor Calderer, Pepita Masafrets, Moisès Bertran , Susanna Crespo, Carlos Bosch i Ariadna Rodríguez Masafrets.

Més informació: Aula de Música Masafrets

avis legal    mapa web