Dijous, 31 Maig 2018 14:10

Els alumnes del Centre Superior Bernat Sánchez i Júlia Fortuny guanyen els XXIII Pòdiums de Música de Cambra 2018 de Sant Joan de Vilatorrada

Els alumnes del Centre Superior Bernat Sánchez i Júlia Fortuny, integrants del duo de piano a quatre mans i dos pianos Bernat & Júlia, van ser guardonats amb el Premi en la Categoria B als XXIII Pòdiums de Música de Cambra 2018 de Sant Joan de Vilatorrada, celebrats el passat dia 26 de maig.

Els joves pianistes, que actualment cursen quart curs d'Estudis Superiors al centre, van resultar guanyadors en aquest certamen on competien onze grups distribuïts en tres categories diferents segons l'edat dels participants. El premi els permetrà oferir un recital en el marc de la programació del Cicle de Concerts de Tardor 2018 d'aquesta localitat, juntament amb els altres premiats: el Duo Picotti-Puig i el Mezzo Quartet.

Els Pòdiums de Música de Cambra són un concurs permanent per a joves que organitza l'Escola Municipal de Música Mas Sant Joan en col·laboració amb l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, i que des de fa uns anys es celebra bianualment. S'hi poden presentar formacions de música de cambra de duet, trio, quartet o quintet. Enguany, el jurat estava format per Gabriel Coll, Francisco Poyato i Manel Ribera.

Més informació:
El Duo Piccotti-Puig, Bernat & Júlia, Trio i Mezzo Quartet s'emporten els Pòdiums. Regió 7, 26/05/2018 [Consulta: 31/05/2018]
XXIII Pòdiums de Música de Cambra. Escola de Música de Sant Joan de Vilatorrada [bloc], 21/03/2018 [Consulta: 31/05/2018]

avis legal    mapa web