Dijous, 15 Juny 2017 11:07

El Secretari General de Cultura de la Generalitat de Catalunya Pau Villòria, el President del Conservatori del Liceu Sergi Ferrer-Salat i la Directora General del centre Maria Serrat van donar la benvinguda a l’Acte de Graduació 2017

El passat divendres 9 d'abril a les 19.30h es va celebrar a l'Auditori del Conservatori l'Acte de Graduació 2017 del Centre Superior del Conservatori del Liceu, en el qual els alumnes d'estudis superiors i màsters que enguany finalitzen els seus estudis al centre van rebre els seus diplomes en una vetllada molt emotiva on vam escoltar les actuacions musicals dels guanyadors dels Premis Extraordinaris d'aquest any.

L'acte va comptar amb la presència especial del Secretari General del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Sr. Pau Villòria, que va adreçar unes paraules de benvinguda a l'inici de l'acte juntament amb la Directora General del Conservatori, Sra. Maria Serrat i el President de la Fundació Conservatori del Liceu Sr. Sergi Ferrer-Salat. També hi assistiren els patrons i mecenes del Conservatori del Liceu, així com l'equip acadèmic del centre.

Posteriorment a les paraules de benvinguda, vam escoltar les actuacions musicals del guitarrista Ali Jorge Arango, Premi Extraordinari d'Interpretació (que va tocar El último trémolo, d'Agustín Barrios Mangoré, i Guajira, de Paco de Lucía), el duet format per Anna Niebla, soprano, i Eric Ledesma, piano, Premi Extraordinari de Música de Cambra (que van tocar dos dels Six sonets de Louïze Labé de Viktor Ullman i dues cançons de Rachmaninoff: Poljubila ja na pechal' svoju op. 8 núm. 14 i Vesenniye vody, op. 14 núm. 1) i, finalment, Magalí Sesé, Premi Extraordinari de Jazz i Música Moderna (que va interpretar Lush Life, de Billy Strayhorn, acompanyada del guitarrista Sebastià Rosselló). Tots van rebre el seu diploma, així com Daniel Muñoz (Premi Extraordinari de Composició), els alumnes de la Promoció 2013-2017 i els alumnes de la Tercera Promoció de Màsters 2016-2017.

La vetllada va acabar amb una Fi de Festa al Cafè del Conservatori plena de ritme amb diversos grups de jazz integrats per alumnes del centre.