cap-liceu-jazz17

Torna Liceu Jazz! El curs comença ple de força i ritme al Conservatori del Liceu amb la visita de les grans figures internacionals del Jazz! Un any més, el Conservatori es converteix en un dels grans escenaris del 49è Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona tot acollint 17 dels seus concerts i aportant-hi la dimensió pedagògica amb un cicle de masterclasses únic al nostre país que et permetrà conèixer de prop els grans mestres del gènere i aprendre dels seus consells.

¡Des de l’octubre i fins al desembre, el Jazz serà el protagonista principal al Conservatori del Liceu!

Com a part de la col·laboració que el Conservatori del Liceu realitza des de fa sis anys amb el Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona, i amb el mecenatge de la Fundació de Música Ferrer-Salat, aquesta institució esdevé un any més un dels centres neuràlgics del Jazz a nivell internacional tot acollint part de la 49a edició d’aquest festival: concerts, masterclasses i jam sessions per viure intensament el jazz amb els millors artistes. Es tracta de molt més que els 17 Concerts que se celebraran a l’Auditori del Conservatori (ja consolidat com una de les seus de referència del Festival)... Podràs aprendre directament d’aquests mateixos intèrprets de renom internacional gràcies al cicle de 15 masterclasses.

Torna també el cicle Carta Blanca al Liceu Jazz. Fruit de l’objectiu del centre per integrar els estudiants de música a l’activitat professional i donar visibilitat a músics de prestigi que són professors del centre, podreu gaudir del David Mengual Slow Quartet i la ja clàssica participació de la Liceu Big Band, la gran formació jazzística del Conservatori que dirigeix Sergi Vergés i que acumula una exitosa i extensa trajectòria de col·laboracions amb el Festival al costat dels grans noms de l’escena internacional.

Per últim, comptarem amb les Jam sessions al Cafè del Conservatori, amb grups d’alumnes liderats per professors del centre, tots grans músics en actiu, que animaran els vespres més distesos del Festival cada dijous, un espai on podràs compartir el que més t’agrada en un ambient únic.

MASTERCLASSES

Logan Richardson, Tomatito, Niño Josele, Ambrose Akinmusire, Miguel Zenón, Marco Mezquida o els retorns de Fred Hersch i The Bad Plus, entre d’altres... Aprèn a prop dels millors! Els artistes de renom internacional que participaran en el Festival també seran protagonistes de diverses classes magistrals.

El Conservatori del Liceu acollirà aquest espai de trobada únic en el qual tindràs l'oportunitat de compartir un moment amb el teu artista preferit d'una manera més propera i directa.

• Aaron-Goldberg Koobin
  • Ambrose-Akinmusire Koobin
  • Antonio-Lizana Koobin
  • Carles-Benavent Koobin
  • Cyrille-Aimee Koobin
  • Fred-Hersch-Trio Koobin
  • Jim-Black-Human-Feeel Koobin
  • Logan-Richardson Koobin
  • MAP Koobin-02
  • Miguel-Zenon Koobin
  • Nino-Josele Koobin
  • Rebecca-Martin Koobin
  • Shai-Maestro Koobin
  • The-Bad-Plus Koobin
  • Tomatito Koobin

CONCERTS

Els grans noms del Jazz internacional tornen a reunir-se a Barcelona, i al Conservatori del Liceu en podreu veure molts en vàries de les cites ineludibles del 49è Festival Internacional de Jazz. Si heu passat la tarda aprenent dels seus consells en la masterclass, al vespre els podreu veure en concert tot demostrant per què són primeres espases de l’escena actual.

DESCOBREIX TOTA LA PROGRAMACIÓ DE LICEU JAZZ!

CARTA BLANCA

carta-blanca-lliceu-jazz-17

A la programació del Festival, podreu trobar aquest cicle de 2 concerts que porten els joves estudiants del Conservatori del Liceu dalt l’escenari tot oferint-los una experiència de pràctica plenament professional que també resulta d’un gran interès artístic per al públic. A més de l’habitual col·laboració de la Liceu Big Band amb el Festival, podreu sentir-hi en concert professors del centre com David Mengual, propostes innovadores que són mostra del gran talent dels nostres joves músics i un pols de l'escena jazzística actual catalana.

JAM SESSIONS

jams-liceu-jazz17

La millor música al Cafè del Conservatori!

El Cafè del Conservatori acull durant tota la temporada una programació estable de Jam sessions i activitats de música moderna que s’han consolidat com un referent de l’oferta jazzística de la nostra ciutat. Cada dijous al vespre, a les Liceu Jam sessions podràs gaudir del festival en un ambient més proper de la mà dels professors, tots músics en actiu, i alumnes del Conservatori.

Properament s’anunciaran els noms dels artistes que protagonitzaran el cicle de Jam Sessions!

ABONAMENTS I DESCOMPTES

A part dels diferents “Recorreguts” que ofereix el Festival de Jazz per als seus concerts, existeixen els següents descomptes:

• Masterclasses:

Els estudiants del Conservatori del Liceu gaudeixen d’accés gratuït. Així mateix, les persones que hagin comprat una entrada per al concert del mateix artista també tenen l’accés gratuït i els estudiants de música acreditats gaudeixen d’un 50% de descompte (consultar el procediment en el procés de reserva d’entrades).

• Concerts:

Els estudiants del Conservatori del Liceu tindran un 50% de descompte en els concerts que es facin al centre i un 25% en la resta del Festival de Jazz (amb les excepcions de Kamasi Washington, Diana Krall, Monvínic, Cory Henry & The Funk Apostles, The Waterboys, China Moses i The Excitements). També tenen la possibilitat d'un abonament de 50 euros per a 5 concerts dels que tindran lloc a l'Auditori del Conservatori.

• Venda d'entrades:

Les entrades a les masterclasses poden adquirir-se al web del Conservatori del Liceu i les entrades als concerts al web de The Project o a les taquilles de la Sala BARTS.

...I DESCOBREIX TAMBÉ TOTA LA PROGRAMACIÓ DEL FESTIVAL DE JAZZ!

banner-ferrer-salat