Estudis de música moderna i Jazz

L'AULA ofereix els estudis de música moderna i jazz de grau professional. Amb un pla d'estudis propi compatible amb els continguts de la Berklee School of Music i alhora amb el Decret 25/2008 del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que regula el Grau Professional.

El programa d'estudis de L'AULA s'organitza en sis cursos des de l'inici, sense coneixements previs, fins a l'assoliment del Grau Professional.

Els estudiants poden optar per l'itinerari de Música Moderna i/o Jazz, segons l'especialització dels professors, conjunts i assignatures específiques, en diversos estils musicals des del Jazz, el Rock, Pop, Fusió, Latin.... Cada opció permet que l'estudiant obtingui una formació completa i orientada cap al tipus de música més adient a la seva sensibilitat.

Els dos darrers cursos poden cursar-se com estudis no reglats amb l'obtenció del Diploma propi de L'AULA i cursar-los com estudis reglats (a través d'una prova d'accés) i obtenir el Títol Professional de Música.

Especialitats instrumentals

Piano, Guitarra elèctrica, Baix elèctric, Contrabaix, Bateria, Percussió, Saxòfon, Trompeta, Trombó, i Veu.

El Pla d'estudis

El Conservatori del Liceu ha dissenyat un Pla d'estudis per L'AULA tenint en compte la compatibilitat d'aquests estudis amb els programes de Berklee i també amb les directrius de la LOE per als estudis professionals de música.

El resultat és un programa molt complet que cada alumne/a acabarà de personalitzar, tant pels diversos estils musicals proposats així com els seus interessos i capacitats. El Pla d'estudis s'organitza en quatre blocs d'assignatures.

Matèries troncals
Instrument, llenguatge musical, harmonia, educació de l'oïda i matèries comuns a totes les especialitats.
Classe individual d'instrument

Matèries de conjunts
Laboratoris d'estils, combos i conjunts instrumentals i vocals.

Matèries optatives
Matèries de lliure elecció que permeten als alumnes personalitzar el seu pla d'estudis escollint matèries de coneixement general o bé workshops més especialitzats.

1r curs2n curs3r curs 4t curs *5è curs*6è curs
ASSIGNATURES TRONCALS                                  * pel 5è i 6è curs es requereix una prova d'accés
Instrument principal0:450:450:450:451:001:00
Llenguatge musical1:301:30