Jam Session: Toni Vaquer

Liceu Jam Sessions    |    Cafè del Conservatori Liceu

Agenda-web 14

JAM SESSION - TONI VAQUER & ALUMNES DEL CONSERVATORI

Les Liceu Jam Sessions són el gran escenari on els alumnes de Jazz i Música Moderna del centre adquireixen experiència professional davant d'un públic fidel de la nit barcelonina i creixen com a músics al costat dels seus professors que lideren setmanalment cada sessió.

Aquest dijous viurem una mostra perfecta d'aquest esperit. Toni Vaquer, antic alumne del Conservatori del Liceu, liderarà ara el grup d'estudiants com al seu professor, després d'haver-se incorporat recentment al centre com a tal.

El mallorquí és un dels músics més reconeguts de les noves generacions del jazz comtal. Des del seu retorn de Boston (on va estudiar al Berklee College of Music) ha construït una sòlida carrera al costat de músics com Joan Mas, Miguel "Pintxo" Villar, David Mengual, Dani Pérez, Ramon Prats i Andrea Motis.

Nota: Els aforaments són limitats. Es reserva el dret de modificar horaris i dates, així com cancel·lar qualsevol activitat per a motius de l'artista o de la pròpia organització.