Jam Session: Liceu Big Band amb Sergi Vergés

Liceu Jam Sessions    |    Cafè del Conservatori Liceu

Agenda-web 04 Big Band

JAM SESSION - LICEU BIG BAND AMB SERGI VERGÉS

Un dijous al mes, la Liceu Big Band ens ha ofert la seva esperada col·laboració amb el cicle de Jam Sessions. No us perdeu la darrera actuació del curs de la formació dirigida per Sergi Vergés, l'última oportunitat, fins al curs que ve, de gaudir d'una vetllada musical trepidant i incomparable al Cafè del Conservatori!

La Liceu Big Band té una àmplia trajectòria artística que proporciona als alumnes d’Estudis Superiors de Jazz i Música Moderna del centre una experiència plenament professional. D’aquesta manera, aquesta formació desenvolupa una àmplia activitat de concerts que l’ha consolidat en els darrers anys com un element imprescindible de l’escena jazzística barcelonina a través d’uns programes compostos per grans temes de la història de la música per a big band amb uns espectaculars arranjaments.
Així, destaca la seva presència mensual al cicle de Jam Sessions del Conservatori del Liceu, els seus concerts al cicle Liceu Jove o, sobretot, les seves habituals participacions en el Festival de Jazz on ja l’hem poguda escoltar en les seves inauguracions o compartint cartell i escenari amb les primeres figures mundials del jazz. Els estudiants del Conservatori han pogut gaudir així del mestratge de músics com Maria Schneider o Joshua Redman, en les masterclasses de Liceu Jazz, i realitzar concerts sota la direcció de grans músics internacionals com Jere Laukkanen, Amikam Kimelman, Joan Reinders, Giovanni Guidi o Gianluca Petrella.

Nota: Els aforaments són limitats. Es reserva el dret de modificar horaris i dates, així com cancel·lar qualsevol activitat per a motius de l'artista o de la pròpia organització.