Jam Session: Liceu Big Band

Liceu Jam Sessions    |    Cafè del Conservatori Liceu

Agenda-web-2016 34

JAM SESSION - LICEU BIG BAND AMB SERGI VERGÉS

La Liceu Big Band, conjunt dedicat al jazz dels alumnes del Conservatori Superior del Liceu sota la direcció de Sergi Vergés, torna a les jam sessions del Cafè del Conservatori! No us perdeu una de les formacions més emblemàtiques del Conservatori dirigida per Sergi Vergés amb els seus els seus espectaculars arranjaments.
La Liceu Big Band té una àmplia trajectòria artística que dóna a les activitats dels estudiants de Grau Superior de Jazz i Música Moderna una dimensió plenament professional. La formació desenvolupa una amplia activitat de concerts, destacant les seves actuacions a les Jam Sessions del Conservatori del Liceu i el Festival Internacional de Jazz de Barcelona. A més ha realitzat diferents col·laboracions amb grans noms del jazz, entre les que cal esmentar els concerts realitzats sota la direcció de grans músics internacionals com Jere Laukkanen, Amikam Kimelman, Joan Reinders, Giovanni Guidi o Gianluca Petrella.

¡La Liceu Big Band, conjunto dedicado al jazz de los alumnos del Conservatorio Superior del Liceu bajo la dirección de Sergi Vergés, vuelve a las jam sessions del Café del Conservatorio! No os perdáis una de las formaciones más emblemáticas del Conservatorio con sus espectaculares arreglos.
La Liceu Big Band tiene una amplia trayectoria artística que da a las actividades de los estudiantes de Grado Superior de Jazz y Música Moderna una dimensión plenamente profesional. La formación desarrolla una amplia actividad de conciertos, destacando sus actuaciones en las Jam Sessions del Conservatorio del Liceu i el Festival Internacional de Jazz de Barcelona. Además, ha realizado diferentes colaboraciones con grandes nombres del jazz, entre las que cabe mencionar los conciertos realizados bajo la dirección de grandes músicos internacionales como Jere Laukkanen, Amikam Kimelman, Joan Reinders, Giovanni Guidi o Gianluca Petrella.

Nota: Els aforaments són limitats. Es reserva el dret de modificar horaris i dates, així com cancel·lar qualsevol activitat per a motius de l'artista o de la pròpia organització.