Jam Session: Giulia Valle

Liceu Jam Sessions    |    Cafè del Conservatori Liceu

Agenda-web 07

JAM SESSION - GIULIA VALLE & ALUMNES DEL CONSERVATORI

Definida com profunda, evocativa i atemporal; la contrabaixista i compositora Giulia Valle ha consolidat un intens i únic univers musical que transcendeix la figura de la jazzwoman per trencar tota frontera estilística a través de la seva gran capacitat per combinar un ampli ventall de codis sonors. Aquesta intèrpret italiana, barcelonina d’adopció, és un autèntic referent europeu del jazz que ha portat els seus projectes pels escenaris de tot el món, amb gran repercussió a la premsa especialitzada. Més enllà dels seus sis discs com a líder, ha col·laborat amb músics com Carles Benavent, Miguel Poveda, John McNeil, Martirio, Jason Lindner, Michael Kanan, Perico Sambeat, Chris Kase, Antonio Canales, David Megual, Mayte Martín, Guillermo Klein, Bill Mc Henry, Gorka Benítez, Carme Canela o Ben Waltzer, i ha rebut premis com el de Compositor de l’Any per l’AMJM (en quatre ocasions). Amb el recordat Giulia Valle Group i l’actual Giulia Valle Trio, la contrabaixista s’ha revelat “Més sintètica i interactiva”, amb propostes plenes de llibertat al costat de la revelació actual Marco Mezquida i David Xirgu, com ella professors del Conservatori del Liceu. Escolteu-la al costat dels alumnes del centre en aquesta jam session al Cafè del Conservatori. ¡Cada dijous a la nit, el millor jazz de Barcelona al Conservatori del Liceu!

Definida como profunda, evocativa y atemporal; la contrabajista y compositora Giulia Valle ha consolidado un intenso y único universo musical que trasciende la figura de la jazzwoman para romper toda frontera estilística a través de su gran capacidad para combinar un amplio abanico de códigos sonoros. Esta intérprete italiana, barcelonesa de adopción, es un auténtico referente europeo del jazz que ha llevado sus proyectos por los escenarios de todo el mundo, con gran repercusión en la prensa especializada. Más allá de sus seis discos como líder, ha colaborado con músicos como Carles Benavent, Miguel Poveda, John McNeil, Martirio, Jason Lindner, Michael Kanan, Perico Sambeat, Chris Kase, Antonio Canales, David Megual, Mayte Martín, Guillermo Klein, Bill Mc Henry, Gorka Benítez, Carme Canela o Ben Waltzer, y ha recibido premios como el de Compositor del Año por la AMJM (en cuatro ocasiones). Con el recordado Giulia Valle Group y el actual Giulia Valle Trio, la contrabajista se ha revelado "más sintética e interactiva", con propuestas llenas de libertad junto a la revelación actual Marco Mezquida y David Xirgu, como ella profesores del Conservatorio del Liceu. Escuchadla junto a los alumnos del centro en esta jam session en el Café del Conservatorio. ¡Cada jueves por la noche, el mejor jazz de Barcelona en el Conservatorio del Liceu!

Nota: Els aforaments són limitats. Es reserva el dret de modificar horaris i dates, així com cancel·lar qualsevol activitat per a motius de l'artista o de la pròpia organització.

avis legal    mapa web