Jam Session: Bill McHenry

Liceu Jam Sessions    |    Cafè del Conservatori Liceu

Agenda-web-2016 MCHENRY

JAM SESSION - BILL McHENRY & ALUMNES DEL CONSERVATORI DEL LICEU

El saxofonista nord-americà Bill McHenry ja ha compartit alguns moments musicals inoblidables al Conservatori del Liceu. Amb ell hem viscut diverses jam sessions d'aquest cicle, activitats del Festival de Jazz i els alumnes han gaudit també del seu mestratge com a professor del Conservatori. Marco Mezquida n'ha dit: “És molt inspirador i crec que té un so fora del comú, un lirisme i una inventiva sofisticada, sempre sincera i profunda. És un poeta de veritat que, sense focs d´artifici, ha desenvolupat un discurs inventiu, intel·ligent i humorístic connectat amb un coneixement profund d'allò que toca.”

No et perdis el retorn de Bill McHenry, col·laborador insígnia de Paul Motian i Los Guachos de Guillermo Klein, en una nova jam sessions al Cafè del Conservatori, ja una institució de la nit barcelonina i l’escena jazzística de la ciutat comtal. Cada dijous, el millor jazz al Conservatori del Liceu amb un solista de luxe acompanyat dels estudiants del centre.

Nota: Els aforaments són limitats. Es reserva el dret de modificar horaris i dates, així com cancel·lar qualsevol activitat per a motius de l'artista o de la pròpia organització.

avis legal    mapa web